امیررضا

انتشار در: 10 دسامبر 2020

آشنایی بیشتر با الگوریتم مدیک گوگل (Google Medical Algorithm)

در هفته اول آگوست سال 2013، گوگل یک بروزرسانی دیگر در الگوریتم اصلی خود اعمال کرد. این بروزرسانی در فضای مجازی به الگوریتم مدیک لقب گرفته است. اطراف این به روزرسانی را کاملاً هیاهو فراگرفته بود. برخی از سایت ها…
دسته: سئو | وبلاگ

آشنایی بیشتر با الگوریتم مدیک گوگل (Google Medical Algorithm)

در هفته اول آگوست سال 2013، گوگل یک بروزرسانی دیگر در الگوریتم اصلی خود اعمال کرد. این بروزرسانی در فضای مجازی به الگوریتم مدیک لقب گرفته است. اطراف این به روزرسانی را کاملاً هیاهو فراگرفته بود. برخی از سایت ها…

امیررضا

انتشار در: 10 دسامبر 2020
دسته: سئو | وبلاگ

در هفته اول آگوست سال 2013، گوگل یک بروزرسانی دیگر در الگوریتم اصلی خود اعمال کرد. این بروزرسانی در فضای مجازی به الگوریتم مدیک لقب گرفته است. اطراف این به روزرسانی را کاملاً هیاهو فراگرفته بود. برخی از سایت ها گمان می کردند که سود کرده اند و برخی دیگر ضرر، که منطقی نبود زیرا در پایان مشخص شد که این الگوریتم بازی ای نبود که برنده یا بازنده داشته باشد. ما سعی کرده ایم در این پست این الگوریتم را بررسی کنیم و به شما تمام اطلاعات لازم را بدهیم.

الگوریتم مدیک گوگل

الگوریتم مدیک گوگل

چرا به این الگوریتم ، الگوریتم مدیک گفته می شود؟

این به روزرسانی، الگوریتم مدیک خوانده می شود زیرا باری شوارتز، یکی از پرکارترین نویسندگان در صنعت جستجو، آن را چنین نامیده است. اما این نام گذاری به این معنی نیست که این به روزرسانی فقط سایت های پزشکی را تحت تأثیر قرار داده است.

درباره این بالگوریتم مدیک چه می دانیم؟

در واقعیت چیز زیادی نمی دانیم. گوگل چیز خاصی نگفته است و خط استاندارد خود را حفظ کرده است. تنهایی چیزی که از گوگل منتشر شده است، همین رشته توییت است:

ترجمه توییت بدین صورت است:

مانند هر به روزرسانی، برخی از سایت ها ممکن است افت یا افزایش رتبه داشته باشند. صفحاتی که اکنون عملکردشان آنطور که باید و شاید نیست، مشکلی ندارند و تحت تاثیر قرار نمی گیرند. در عوض، تغییرات در سیستم های ما به نفع صفحاتی است که قبلاً از پاداش کمتری برخوردار بودند .

برای صفحه هایی که عملکرد آن ها آنطور که باید نیست، غیر از تمرکز بر ساخت محتوای عالی هیچ راه حل دیگری وجود ندارد. با گذشت زمان، ممکن است محتوای شما نسبت به سایر صفحات رتبه بهتری کسب کند.

اگر فکر می کنید که تولید محتوای ناب کار مفیدی نیست، باید بگوییم که سخت در اشتباه اید. احتمالاً این بهترین توصیه ای است که بعد از این به روزرسانی یا هر به روزرسانی دیگری پیدا کنید. هرچند نباید “فقط” محتوای عالی بسازید. محتوای عالی باید متناسب با هدف سایت شما باشد، خواه این امر به مردم اطلاع رسانی کند، محصولات را بفروشد یا موارد دیگر.

داده ها چه چیزی درباره ی الگوریتم مدیک به ما چه می گویند؟

ابزارهای زیادی مانند SearchMetrics و Sistrix وجود دارند که رتبه بندی میلیون ها کلمه کلیدی را بررسی می کنند و به ما می گویند چه عواملی تغییر کرده است. از نگاه به آن، ممکن است این موضوع به سر شما خطور کند که فهمیده اید چه اتفاقی افتاده است. مگر اینکه مشکلی پیش بیاید. حتی با مشاهده 50 دامنه برتر در هر یک از ابزارها، باز هم تنها بخشی از داده ها را مشاهده می کنید. بنابراین تمام آنچه در زیر به شما ارائه می دهیم، به هیچ وجه علمی نیست.

پیشنهادی: معرفی الگوریتم Mobilegeddon ( موبایل گدون ) گوگل حتما مطالعه شود.

بعد از به روزرسانی مدیک برخی از این روندها را مشاهده می کنیم که جالب توجه هستند:

تغییراتی برای جستجوی برند ها

برای جستجوی مارک های بزرگ مانندIBM ، مک دونالد و غیره به نظر می رسد گوگل اندکی تغییرات در نحوه نمایش آن ها اعمال کرده است.

سایت های تجاری کمی بهتر عمل می کنند

در کل، به نظر می رسد که سایت های تجاری عملکرد بهتری دارند. از جمله نمونه هایی که می بینیم می توان به eBay در ایالات متحده و آلمان و Marktplaats که متعلق به eBay است در هلند اشاره کرد. از دیگر سایت هایی که مورد توجه قرار گرفتند، می توان به سایت های دارای محتوای ناب و همچنین اندکی به سایت های مقایسه قیمت نیز اشاره کرد.

پایان

از اینکه با مقاله ای دیگر از آکادمی یونی-پد با همراه بوده اید مشتکریم. لطفا نظرات خود را درباره ی الگوریتم های گوگل و به خصوص الگوریتم مدیک در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

https://yoast.com/googles-medic-update/

https://uupload.ir/files/e0ft_capture_2020_12_07_04_56_01_830.png